tiistai 11. lokakuuta 2011

25

Noora ilostutti minua haasteella, jossa pitää kertoa 25 satunnaista asiaa itsestä, joten tässäpä näitä:

1. Jos palkkani olisi aika paljon suurempi ostaisin pari ihanaa laukkua
2. Oikeasti minun pitäisi vähentää osteluani, tosin ajoittain olen siinä jotenkuten jo onnistunut (kunnes tulee repsahdus)
3.Pelkään liikkua ulkona pimeällä
4. Olen aikaisemmin ajatellut etten halua lähteä nyk. työpaikastani, mutta nyt on alkanut tuntua että osastonvaihto voisi olla paikallaan
5. Mutta itku siitä silti tulee jos/kun tuolta lähden
6. Olenkin aika herkkis
7. Ja ujo
8. Ja haaveilija
9. Voisin elää herkuilla
10. ..paitsi että jo nyt välillä iskee ahdistus kun paino on noussut parin viime vuoden aikana ihan liikaa :/
11. Välillä kaipaan sitä kun oli nuorempi ja kävi baareissa viikonloppuisin ja piti hauskaa tanssilattialla
12. Nykyään tunnen itseni välillä jotenki tosi vanhaksi ja tylsäksi
13. Olen sheivannut jalkani viimeeksi varmaan pari kuukautta sitten, ei vaan jaksa (ja Ville kiittää ;) )
14. Olen tosi laiska vaihtelemaan sisustusta, esim. samat verhot on ikkunoissa yleensä VUOSIA
15. Minun pitäisi mennä hierojalle niska-hartiajumituksen takia mutta jotenkin ajatus siitä ahdistaa
16. Koirien tassut tuoksuvat ihanalle
17. Jos meille on tulossa vieraita iskee kamala hätä saada koti edes suht siistiksi
18. Normaalisti meillä ei todellakaan ole siistiä
19. En voisi kuvitella tekeväni pelkkää päivätyötä
20. Jos olisi mahdollista niin tekisin lyhennettyä työaikaa (80%)
21. Dana ei vieläkään osaa pyytää ulos
22. Olen päättänyt pitää parin kuukauden tauon pillereistä, haluten nähdä onko sillä mitään vaikutusta oloon
23. Tarkoituksena ei ole vauvantekopuuhat
24. Ajoittain kyllä iskee vauvakuume, mutta toisaalta ajattelen ettei vielä ole sen aika..
25. Vauvakuumetta kovempana jyllää matkakuume, mutta siihen ei taida olla tulossa helpotusta enää tänä vuonna

3 kommenttia:

  1. Luin miehelleni ääneen tuon kohdan 13. Itse nauroin mahan kipeäksi, kun meillä on vähän sama homma ja mies tokaisi "hyi hyi hyi" :D

    Täällä pätee myös kohdat 1, 2, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16. :)
    Nää on kyllä kivoja :)

    VastaaPoista
  2. Haha :D Pitäisi kyllä yrittää petrata sen sheivailun kanssa ;D Oho, aika paljon samoja. Hurjaa ;) Teehän ihmeessä kans lista, en jaksanu ketään erikseen haastaa mut haastan sinut nyt sit! ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos haasteesta, otan sen hetimiten työn alle :)

    VastaaPoista