perjantai 18. tammikuuta 2013

Pakkaspäivä

weheartit.com
Aamulla lämpömittari näytti hurjia lukemia joten hyvin mielin on voinut viettää päivän sisällä, lökäreissä ja tekemättä mitään järkevää. Olen löhöillyt sängyssä, haaveillut, nukkunut, katsonut tyhmiä ohjelmia ja lueskellut. Sain myös vihdoin selattua läpi Hennesin ja Elloksen kevätkuvastot, aika vähän tuli sivunkulmia käänneltyä. Hyvä niin. Menen kyllä yöksi töihin joten voipi olla että Hennesille kuiten pieni tilaus lähtee, -10%:n ale houkuttimena. Lisäksi olen suunnitellut vaatehuoneen täysmylläystä, piakkoin voisi taas varailla kirpparipöytää. Mutta se tosiaan on ihan suunnitteluasteella vielä, samoin kuin se että imuri pitäisi kaivaa kaapista. No, sen ehkä saan tehtyä tässä vielä ennen töihinlähtöä..ehkä.. Yksi pitkään suunnittelun asteella ollut sentään toteutui eilen, kävin jumpalla! Nämä jumppakerrat on nykyään niin harvassa että ihan hirvittää. Ja minne kummaan ne vähäisetkin voimat oli taas hävinny, vähensin painoja ihan surutta aikaisempaan ja silti meinannut jaksaa mitään :/ Ja tänään tietysti kolottaa joka paikasta :D


Tulevia yövuoroja odotan vähän kauhulla, viimeeksi oli tosi vaikeat yöt (siis ihan vain omalta osaltani) eikä olo öiden jälkeenkään ollut mikään paras. No, nyt sit onkin viimeset yöt vähään aikaan.. Vähän mälsä ruveta pelkkiin aamu- ja iltavuoroihin, mutta minkäs sille voi. Asiat tärkeysjärjestykseen :) 

Nyt pitäisi kaivaa kaapeista jotain murkinaa, miten toi jääkaappikin on aina ihan tyhjä.. 

Hyvää viikonloppua kaikille!

4 kommenttia:

  1. Mä lähettelen sulle pirteyttä sinne yövuoroon. Mä en ymmärrä miten jotkut jaksaa tehdä yövuoroja. Mun pitäis vaihtaa rytmi ihan kokonaan, et pystyisin niitä tekemään.

    Mä tein jo tilauksen Hennesille :o Osa oli jo sovittelussakin, mutta osa meni kokojen takia vaihtoon, joten esittelyä tulossa vasta, kun kaikki on kotona ;)

    Hyvää viikonloppua myös sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä näistä selvitään :) Normaalioloissa tykkään yövuoroista, pääsee kivasti pois päivärumbasta :D
      Hih, mulla lähtee tilaus iiiihan kohta ;)

      Poista
  2. Samassa jamassa siis, täälläkin yötyötä tehdään. Ja näiden öiden jälkeen helmikuun puolella vielä yhdet ja sit loppuu mun yötyöskentely, eikä kyllä haittaa yhtään! Väsyttää nimittäin jo nyt ja aamuun on vielä aikaa.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vaan, tiukkaa tulee tekemään ennenkuin pääsee maate :/ Oli jo viimeeksi jotenki tosi vastenmielistä tulla yövuoroihin, joten ihan kiva että loppuu. Jatketaan näitä sitten joskus taas jahka palailen työelämään x)

      Poista