sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Air Wick Black Edition tuoksutteluja


Pääsin Buzzadorina testaamaan uusia Air Wick Black Edition tuoksukynttilöitä, joiden erikoisuutena on kynttilän vaihtuva väri. 


Ajatuksena kuulostaa hyvältä, ja onhan se ihan kivan näköinen pimeässä, mutta ei nää nyt ihan mun juttu ollut. Ensinnäkään en ymmärrä miksi kynttilää poltettaessa täytyy vielä kuluttaa patteria (ja tämän johdosta myös varoa ettei polta kynttilää liian loppuun), joka siis tuon värin vaihtelun mahdollistaa. Ja toiseksi, tuo purkin kuvio josta valo näkyy on vähän niin ja näin.. Esimerkiksi pelkkä simppeli lasipurkki olisi ollut enemmän mieleeni, ilman mitään valotehosteita, sillä ainakin minulle jo pelkkä kynttilän liekki on kaunista katseltavaa. 


Mutta tuoksuthan näissä on aivan ihanat! Kynttilä tuoksuu hyvin vaikkei polttaisikaan, eikä kuitenkaan liikaa palaessakaan. Tuoksuvaihtoehdot ovat Purple Blackberry Fig sekä Apple & Cinnamon, ja molemmista kovasti tykkäsin, osaamatta valita kumpi on mieluisampi. Sopivan miedon makea Omena & Kaneli tuo mieleen lähestyvän joulun, kun taas raikas Karhunvatukka ja Viikuna tuntui oikein sopivalta tähän pimeään syksyyn. 


Kynttilöitä saa ihan perus ruokakaupoista noin seitsemällä eurolla. Palamisaika jopa 30 tuntia. Joten jos tuoksukynttilöistä pidät ja tuo väriä vaihtava ominaisuus yhtään houkuttelee niin suosittelen kokeilemaan!

4 kommenttia:

  1. mä oon telkkarimainosten perusteella ihan rakastunu näihin, miehelle jo sanoin et tällasia saa ostaa kunnon varaston mulle :D

    VastaaPoista
  2. Eipä tartte siis tänne ostaa. Mä en jaksaisi todella alkaa säätämään jonkun patterin kanssa valoja kynttilään... Kyllä se liekki on kuitenkin siinä se juttu. Ja en kuitenkaan muistaisi katsoa, etten polta kynttilää loppuun. Hassua, ettei sitä ole mietitty lasinpurkin tekovaiheessa. Olisivat tehneet paksumman lasin tai jotain, ettei haittaisi patterin käyttöä. Ei sytyttännä meikäläistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis se patteri on jotenkin tuolla purkin pohjassa (jos sai sen käsityksen et jossain muualla :D ) ja jotenki ku kynttilän sytyttää se saa tuon väriefektin toimimaan. Lähtee "päälle" myös jos kynttilän vie lähelle lamppua, kaveri tiesi kertoa, itsehän en moista olisi keksinyt :D Mutta toimii miten toimii, vähän turhaa mun mielestä. (vitsi mä oon hyvä selittämään tämmösiä insinöörijuttuja :D )

      Poista