lauantai 16. heinäkuuta 2011

Kolmen kuukauden kidutus?

Olen tässä nyt jokusen päivää pyöritellyt ajatusta, jotta tarttis saada hillittyä tuota loputonta nettipuodeista tilailua, tai siis lähinnä Hennesiltä. Elloksen syyskuvasto jo tuli, eiköhän kohta tule Hennesinkin, täynnä kaikkea mitä pitäisi saada justheti. Siinä vaan tuppaa käymään niin, että jos tilaan syys- ja talvivaatteita jo nyt, en kuitenkaan pysty olemaan koko syksyä ja talvea ostelematta niitä lisää. Ja usein extrana vielä se, että tilaamani vaatteet on jossain vaiheessa alessa, ennenkuin olen omiani ennättänyt edes käyttää. Ja aina löytyy jotain kivempaa, jonka voisin ostaa jos olisin aikaisemmin malttanut olla ostamatta. Niimpä olen päätynyt asettamaan itselleni pienoisen haasteen. Pystyisinkö olemaan tilaamatta Hennesiltä ja Ellokselta mitään ennen marraskuuta? Siis kielto koskisi vain näitä kahta nettipuotia, muualta en muutenkaan juuri koskaan tilaa. Ja muuten saan ostella mitä ja mistä vain, joten mikään ostoslakko tämä ei olisi, pieni hidaste vain.. Ongelma on nimittäin juurikin vain tuo nettiostelu, niin helppoa ja vaivatonta...


Toisille tämä olisi varmaan helppoa ku mikä, mutta voin kertoa että mulle saattaa tulla pari vaikeaa hetkeä ;)

Pari päivää sitten hain toistaiseksi viimeisen Hennesin paketin postista, nyt ei pitäisi mitään olla tulematta.  Jospa paketista löytynyt pirtsakka urheilutoppi innostaisi vaikkapa keskittymään liikkumiseen nettishoppailun sijasta ;)

Tämä toppi niitä harvoja, jotka olen normaalihintaisena malttanut jättää ostamatta, jotain sentäs x)

Noh..kokeillaan kestääkö itsekuri.... ;)

2 kommenttia:

  1. En ole siis ongelmani kanssa yksin! Nimittäin olen itsekkin jäänyt koukkuun tuohon nettishoppailuun, koska se on niin vaivatonta ja rentouttavaa :)
    Saisikohan koneelle asetettua jonkun asetuksen ettei tietyille sivustoille pääsisi ollenkaan? :P

    VastaaPoista
  2. Sellanen olis kyllä ihan kätevä :D Säästyisi pitkä penni, mulla se touhu välillä karkaa niiin lapasesta.

    VastaaPoista