lauantai 10. syyskuuta 2011

Syyskengät ja höpinät

Piipahdin tuossa elokuun puolella laivareissulla Tukholmassa, ja kuten viimeaikoina niin monesti ennenkin -ostossaalis jäi lähes olemattomaksi, mutta sitäkin tyytyväisempi hankintoihini olen. Tai siis siihen yhteen ainoaan.. 


Kiilakorkoa syksyksi. Love ♥

Kengät on jo pari kertaa päässyt käyttöön, tässä kera farkkujen.

Ja kuvastahan saa jotain selvääkin juu-u.

Nyt on kolme yövuoroa takana, makuu ja kolme vapaata edessä. Ihanaa. Tänään illalla olisi veljen rapukemut, saapa nähdä mitä illasta tulee vai vaatiiko yövuorojen jälkeinen väsy palaamaan kotiin hyvissä ajoin. Mulla on nyt edessä ihan kiva työputki - näiden vapaiden jälkeen on kolme työpäivää, ja sitten taas kolme vapaata ja sitten neljä yötä ja sitten taas makuu plus kolme vapaata. Kelpaa mulle!!

Ja katsokaas mitä olen vihdoin ja viimein voinut kirjoittaa kalenteriini!


Olin ttökaverin kanssa Zumbassa ja sain hänet houkuteltua seurakseni kokeilemaan kuulaa, joten nyt on varattu kahvakuulatunnilta paikka! Eihän siitä ole haaveiltukaan vasta kuin pieni ikuisuus. Ensi perjantaina se sitten koittaa -mahdollinen hurmio tai turmio. 

Viikonloppuja! :)

4 kommenttia:

  1. Eikös vaan, ja vaikka onkin korkoa niin kiilakoron ansiosta pääsevät varmasti usein ulos syksyn aikana :)

    VastaaPoista
  2. Mä tuun hakee noi kengät nyt! I-H-A-N-A-T!!!!

    Kerrot sit heti mitä mieltä olit kuulastunnista :) Toivottavasti teille osuu kiva opettaja!

    VastaaPoista
  3. Hih, eikös vaan :)

    Ainakin muilla tunneilla kuulatunnin vetäjä on ollu kiva, toivottavasti sama linja jatkuu tuollakin! Ja toivottavasti mua puree kunnon kuulakärpänen siellä, että tulis enempi käytyä liikkumassa :D

    VastaaPoista