sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Kesän juhlien mekot

Alkaneen syyskuun myötä ilmakin näköjään muuttui heti syksyiseksi. Minäkin kaivoin aamutakin esille, tässä on nyt hyvä viettää koko päivä ;) No ei, tarkoitus olisi kyllä heti puolilta päivin lähteä vähän kirppistelemään, kun tuossa lähellä on tänään MLL:n lastentarvikekirppis.

Eilen vielä paistoi ja me oltiin juhlimassa mummon 75-synttäreitä. Hyvin olisi pärjännyt rennomminkin vaikkapa farkuissa, ei siis mikään pukujuhla, mutta kun ei noille mekoille nyt ihan kauheasti ole käyttöä niin päälle päätyi Vilan musta mekko. Tässä samalla ajattelin vilauttaa muutkin kesän juhlien mekot.


Kummipojan ristiäiset,  kaverin häät (kuvista katsottuna en tykkää tuosta mekosta yhtään -näytän siltä kuin olisin viimeisilläni raskaana vaikka tuossa sylissä se Uuno röhnöttää :D ) ja mummon syntymäpäivät. Ja vielä on yhdet mekkojuhlat tiedossa, ne tärkeimmät :) Olin miettinyt laittavani Uunon ristiäisiin joko saman mekon kuin häissä tai sitten mustan pitsimekon, mutta ystäväni tuumasi että ovat melkosen tummia ja synkkiä juhlakalun äidin vaatteiksi. Joten häntä kiittäminen siitä että zalandolta on taas paketti tulossa. Toivottavasti ehtii tulla ajoissa ja toivottavasti joku tilauksen mekoista on hyvä, tai sitten joudun turvautumaan siihen mustaan.. 

2 kommenttia:

  1. Nyt tuli armoton blackout. Oonkohan mä sulle tähän jo kommentoinut? Ainakin mun piti heti kommentoida kun julkaisit tämän, mutta mä en muista :D No, tulkoot tuplat jos olin jo kommannut.

    Siis KAUNOKAINEN! Sitä ollaan oltu niin nättinä liikenteessä ♥ Tosi ihania mekkoja! Oon sulle ihan kade. Mulle kun ei nuo mekot passaa sitten yhtään. Ja hiukset on niin ihanasti ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kiitos :) Mä niin tykkään mekoista, vois useemminkin olla mekkojuhlia, kun ei noita arjessa kuiten niin tuu käytettyä.

      (ja ei muuten tullut kuin yksi kommentti, kiva että muillakin välillä pätkii ;) )

      Poista