lauantai 27. helmikuuta 2016

Oli kavereilla kaikilla housut trikoiset, joten minäkin ostin sellaiset

Mäkun nyt oon niin kauheesti käynyt jumpalla, eli sen kaks kertaa, niin voin hyvin jo yleistää. Oon nimittäin todennut olevani ihan totaalisen so last season, mitä tulee vermeisiin. Kummallakin kerralla olen ollut ainokainen jolla päällä löysät/rennot/mitkälielökäpökä -urheiluhousut.. Olen ehkä joskus sanonut että mähän en moisiin itseäni tunge. Mutta kai siinä joku juttu on kun ovat niin suosiossa, ei kai ainakaan oo puntit tiellä? Tulipa sitten toisen kerran jälkeen sopivasti vastaan Lidl.n mainos, ja tyrkyllä urheiluvaatteita. Muistin että olen joskus kuullut niitä kehuttavan. Oliskohan munkin aika päivittää "tyyliä" ? Kai sitä voisi kokeilla. Niimpä hain vähän väriä ja perusturvallista mustaa, näillä pärjännee tovin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti