tiistai 16. maaliskuuta 2010

Tässä sitä nyt ollaan..

Heipä vaan hei. Olen jo kauan seurannut eri blogeja ja miettinyt että olisipa kiva itsekin yrittää. Nyt sitten rohkaistuin :)

Saa nähdä mitä tästä tulee, tunnetusti kun en mikään tekniikan ihmelapsi ole :D Nyt jo hukassa ihan perussäätöjenkin kanssa. Aluksi siis saattaa tulla harvakseltaan uusia tekstejä, koska tämä on NIIIN hidasta, mutta tarkoitus olisi ihan säännöllisesti kirjoitella.

Blogit joita olen seurannut ovat olleet muotiblogeja, mutta (vaikka muodista kovasti olen kiinnostunut) tästä sellaista ei tule, sillä olen "vähän" laiska pukeutuja. Helppoa vaan päälle. Rakastan ihania vaatteita ja kenkiä ja koruja jajaja MUTTA. Usein päällä on ihan vain farkut ja peruspaita. Ja mitä varten sitä arkena edes pukeutuisi? Usein on niin että kotoa poistun vain mennäkseni töihin tai ruokakauppaan, eikä sellaisia varten kauheasti viitsi panostaa. Ehkä kesällä sitten enempi, kun ei tarvitse pukea sataa eri kerrosta päällensä. Missä se kesä siis on?? Olisi hyvinkin tervetullut!

Olipa mukavasti aloitettu blogi, kertomalla kuinka laiska olen x) No, mistäs sitten saatan kirjoitella? Todennäköisesti koiruuksistani, joita tällä hetkellä on yksi mutta toinen tulossa ihan pian <3. Näistä ihanuuksista kerron joskus sitten lisää. Olen myös aikamoinen shoppailuhirmu (kyllä, siitäkin huolimatta että olen laiska pukeutuja. Paljon kivoja vaatteita mutta aina samat päällä.) joten varmasti tulee esiteltyä "löytöjäni". Lisäksi haaveena on oma talo joten siitäkin aiheesta tulee täällä varmasti turistua. Ja kaikesta mitä arki eteen tuo..

Kuinka te olette päätyneet aloittamaan blogin kirjoittamisen? Oliko hetken mielijohde vai pitkään ja hartaasti harkittu juttu?

Mutta. Nyt jatkan noiden säätöjen ihmettelyä.. Pidetään peukut pystyssä etten saa koko ohjelmaa sekaisin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti