maanantai 7. maaliskuuta 2011

Nirunarukengät

Tämmösiä mä oon aina halunnu. Tai ainakin viime kesästä. 
 
 Remmiä tavalla ja toisella.

Korolliset Hennesiltä, matalat Ellokselta.

Hennesin paketti nro jotain (ihan liian monta jo tullut) sisälsi paljon eihyvää, mutta jotain varsin ihastuttavaa jäi kotiin odottamaan kesää. Näissä on korkoa juuri sopivasti että näitä oikeasti pystyy käyttämään. Monet saman tyyliset joita olen sovittanut on ollu ihan liian korkeita, ja kerrankin olen ollut fiksu ja jättänyt sellaiset ostamatta. Nämä tuskin jää hyllyn perukoille pölyttymään.


---
Aloitin vapaapäivän varsin mukavasti piipahtamalla poliisiautossa. Muistoksi sain pienen sakon. Kyllä ketuttaa! Hölmö minä. Ensimmäinen sakko ikinä (jos parkkisakkoja ei lasketa ;) ), toivottavasti myös viimeinen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti