perjantai 18. syyskuuta 2015

Raejuustoa puurossa? Yök.

Tuo oli mun ensireaktio kun somessa alkoi näkyä tätä mielestäni varsin outoa yhdistelmää. Siis oikeasti, pitääkö sitä syödä kaikenlaista mössöä terveellisyyden nimessä? No, tämä oli mielipiteeni aika pitkään, itseasiassa ihan eiliseen asti. Eilen aamupalalla ajattelin että kai sitä voi kokeilla. Ja himpula, sehän olikin hyvää! 


Joten jos joku muu on ollut yhtä epäluuloinen tämän suhteen, suosittelen silti maistamaan. Sitähän saattaa vaikka yllättyä ;)

6 kommenttia:

  1. Minä oon ollu ihan samaa mieltä, puuro puurona ja raejuusto raejuustona. Pitääkö nyt kuitenkin kokeilla? :D

    VastaaPoista
  2. Aloitin muutama vuosi jonkun "dieetin", jossa oli juurikin tuo raejuusto puuron kanssa. Aluksi söin ne erikseen, mutta uskaltauduin sekoittamaan ne ja kyllä ne vaan niin kuuluu yhteen :D Nykyään jos syö puuron ilman raejuustoa, tuntuu se jotenkin tyhjältä ja täyttäähän se ihan eri tavalla, kun siellä on proteiinia mukana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri sen täyttävyyden vuoksi itsekin sitä sitten päädyin kokeilemaan, lasten kanssa tulee se puuro kuiten aamulla syötyä niin jaksa muuta enää alkaa tekemään :D

      Poista
  3. Mä olin kans et yöks ennen kun maistoin ( muistaakseni Janet sitä mulle tuputti;)) mut nyt suosittelen kaikille, on hyvää :D
    -Skeit-

    VastaaPoista
  4. Se on kauheeta kun joutuu myöntää olleensa väärässä ;D ..tulee vaan miettineeksi mistähän kaikesta muusta "yöksistä" sitä oikeesti tykkääkin, kun vaan maistaisi - kahvista jopa? En kyllä edes maista, yök.

    VastaaPoista