keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Ilmaista tavaraa!

Minä kun oon oikea kylkiäisrohmu niin näköjään jopa uneksin niistä. En muista mitä unessa ostin, mutta kylkiäisenä sain Iittalan kartio- kaatimen. Tai mun tapauksessa kaksi, sillä enhän tyytynyt vain yhteen.. Oikeassa elämässä olen mm kerännyt pienemmät kartiolasini ostamalla Fairyja, muistaakseni kaksi lasia sai ostamalla kolme Fairya, ja mullahan niitä laseja on kuusi kipaletta. Plus pikkuveikalla toiset kuusi, tosin äiti keräsi osan niistä ;) Mutta eipä muutamaan vuoteen tarvinu ostaa tiskiainetta :D Muistan kuinka innoissaan Ville oli kun kassalle piti mennä muutaman fairyn kanssa, eikä siis kyllä kaikkia edes kerralla ostettu.. Joskus Floraa ostamalla sai kerättyä muumimukeja, ja koodeja sitten kerättiinkin koko suvun voimin. Muistaakseni ainakin joku viisi mukia niillä koodeilla saatiin kerättyä, ehkä enemmänkin. Osa kivi-tuikuistani on myöskin kylkiäisiä, oiskohan ollu jostain pyykinpesuaineesta. Uusin on tältä syksyltä, ja tämäkin juuri pyykinpesuainetta ostamalla saatu :D 


Lehdethän tilaan aina lahjuksien mukaan, ja esimerkiksi viikonloppukassini (tai kolme) on tilaajalahjana saatu. Myös muutamat urheilukassit ja jotkut laukut on tilaajalahjoja. Kuten myös uusin kauppakassi, viimeisimmän lehtitilaukseni Fitin lahja. 


Alkusyksystä sai vessa- ja talouspaperia ostamalla Pentikin pallokynttilänjalan, jälkeenpäin olen harmitellut etten näitäkin hommannut kahta, mutta loppuivat niin nopeasti että jäin nuolemaan näppejäni.


Valion laktoosittomia maitoja kun osti kymmenen sai tilata Suomalaisesta ilmaiseksi pokkarin. Porukoilla sitä menee, joten viime viikolla postimies sai kantaa mulle kolme kirjaa :) Valikoimaa ei ihan kauheesti ollut, mutta kolme mieluista sentäs löytyi.


Mulla on kauheesti lukemista odottavia kirjoja, kaikki nämä ja vielä toinen hyllyllinen päälle. Jotenkin ei ole yhtään huvittanut tarttua näihin, vaan enemmin olen hakenut äidiltä roskaromaaneja joita lukiessa ei kauheesti tarvi ajatella. Tosin viimeaikoina yöpöytälukemisena on olleet ihan toisenlaiset kirjat ja lehtiset, joihin olen tutustunut niinä harvoina iltoina kun en ole nukahtanut samantien pään osuessa tyynyyn.

Mutta siis, semmosia kylkiäisiä tältä syksyltä. Tai osa niistä. Osa lahjuksista on tietenkin ihan höpönlöpöä, etenkin noissa lehtitilauksissa, mutta ne voi sitten aina myydä kirpparilla :D 

Muita ilmaisten lahjuksien ystäviä? 

8 kommenttia:

  1. Oo, sullahan on paljon kylkiäisiä :D Kuten varmaan tiedät, niin täällä on toinen lahjuksista tykkäävä ;) Muhun iskee kanssa ja olen joutunut itseäni toppuuttelemaan monenkin lahjuksen kohdalla. EIhän ne kaikki mahtuis meille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain, en voi vastustaa hyvää tarjousta mikäli vaan ostettava tuote on vähänkään sellainen mille löytyy käyttöä -mitään ihan turhuuksia en sentäs ostele kylkiäisten takia :D

      Poista
  2. Minä kans ilmoittaudun samaan kaartiin! Varsinkin lehtitilaukset on semmosia mitä tulee tilaitua, jos on joku kiva lahja kylkiäisenä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla etten ole ainoa :D Mä en kyllä muista yhtäkään lehteä jonka olisin tilannut ilman että kylkiäisillä olisi vaikutusta asiaan :D

      Poista
  3. Meilläkin pyykkiainetta riittää, kun kivi-tuikkuja piti saada :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mutta sitähän aina menee, ei mikään turha ostos :)

      Poista
  4. Ite oon lähinnä tilannu lehtiä, jos kylkiäisenä tulee joku tuote, jota oikeasti tarvitsen :) Siinä kun saa lehden vähän niinku ilmaseks ja yleensä ne tuotteetkin on sitten aika halpoja! Kätevää.. ps. tuo yösyöttö- kirja on tosi hyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, voisinkin seuraavaksi sitten tarttua siihen :)

      Poista