torstai 1. marraskuuta 2012

Nahkatakkinen tyttö

Laittelin tuossa ohuemmat takit odottamaan kevättä. Säilöön meni myös kevään/kesän/syksyn lempparitakki, josta muistinkin että mulla on koneella jokunen kuva jossa takki päällä tönötän. 


Enpä olisi kuvitellut olevani nahkatakkityttö. Mutta niin vain kävi että viime keväiseltä reissultamme ostamani tekonahkatakki on osoittautunut ihan lempparitakiksi, helppo pitää melkein minkä kanssa vain. Ei siis mikään turha ostos :)

Onkohan se vielä ensi keväänä yhtä kiva?

Eilisen vietin koko päivän yöpuvussa ja aamutakissa lähinnä tässä sohvannurkassa löhöillen, tänään olen sentäs saanut käytyä lenkillä ja vähän puuhailtua kotona, herättiinkin jo kahdeksalta :O. Ja kohta lähden jumpalle! 

Kivaa torstai-illan jatkoa muruset!

4 kommenttia:

  1. Voi, sullä on ihana takki <3 Mä olen pitkään, siis oikeesti pitkään etsinyt sellaista sopivaa nahkatakkia itselleni, mut aina jokaisessa ollu jotain vikaa. Joko mallissa tai sit muuten. Viime kirppisreissullakin sovitin 7! takkia, eikä ykskään ollut mieleinen :/ Mut toi sun näyttää kivalta ja ihania asuja sulla ollut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en edes ollut etsinyt ja sit toi vaan tuli vastaan, hölmöä viel roudata isoa takkia etelänreissulta kotiin :D Sunkin varmaa siis pitää lopettaa etsiminen ni sit se löytyy ;)

      Poista