torstai 29. heinäkuuta 2010

Taivas on tumma ja tahmee


Tänään mulla oli taas tämmönen yksinäinen (eli siis yksi vapaa, ei niin että minä olin yksinäinen ;) ) vapaapäivä. Pöhpöh. Kivahan se on vapaapäivää viettää mutta kivempaa olisi jos niitä olisi edes kaksi. Seuraava vapaa on maanantaina, silloinkin vain yksi.


Mutta tänään olen herännyt aikaisin (oikeesti), nauttinut auringosta, pienentänyt lukemattomien lehtien jättikasaa parilla lehdellä, maistellut tyttöjen kanssa oman pihan marjoja, torkkunut sekä pihalla että sisällä, lueskellut blogeja, syönyt laatikollisen kiivejä, ihmetellyt ihan mieletöntä sadetta joka kesti vain hetken mutta vettä tuli senkin edestä, miettinyt pitäisikö vihdoinkin laittaa vaatehuone järjestykseen mutten kuitenkaan jaksanut... Eli olen tehnyt vaikka ja mitä enkä kuitenkaan mitään ;) Kohta lähden viettämään mummon nimipäiviä, jos vaikka olisi herkkuja tarjolla. Ja postissa odotta LilyLolon paketti, ehkäpä haen sen matkalla :)

Dana söi marjoja suoraan pensaasta mutta Yaralle ne piti erikseen poimia. Hienohelma ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti