torstai 24. tammikuuta 2013

Ensimmäiset liikkeet + päivän (m)asu

Kirjoissa ja lehtisissä sanotaan että ensimmäistään odottavat tuntevat vauvan liikkeet vasta vähän myöhemmin, mutta väitän kyllä ainakin jo viime viikolla pari kertaa tunteneeni liikettä masussa. "Pientä kuplintaa, perhosen siiven hipaisu" sellaiseksi sitä on kuvailtu, enkä parempaakaan keksi. Ihana tunne. Nyt niitä sitten odottaa joka päivä ja huolestuu kun ei tunnu, vaikka se onkin ihan normaalia. Eilen kävin pitkästä aikaa vaa'allakin, ja vähän huolestuin siitäkin ettei paino ole noussut. Sanovatten ettei alussa ole niin välikskään painonnousu, mutta koskahan tuo "alussa" loppuu.. No, kohta taas neuvola joten eiköhän ne siellä sitten kerro. Hih, ei tästä ole kauaa kun tuskailin kun paino meinaa väkisinkin nousta :D

Mutta, laitetaanpa nyt taas päivän koti(m)asu muutaman päivän takaa, vaikkei edelliseen taida juuri muutosta olla mutta kun olen näitä nyt harvase päivä innsotunut ottamaan :D Päällä siis se hennesiltä ostettu äitiyspaita, josta tykkään kovasti ja kevätvalikoimasta bongasinkin näitä myös..


4 kommenttia:

  1. Mä en oikein tiedä, tuntuiko niitä liikkeitä jo aiemmin, vai "nyt vasta" eli tässä 19-20 viikkojen vaihteessa. Mutta nyt ne ainakin tuntuu jo niin selvästi, että niistä ei voi erehtyä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, mulla ollu nyt jo monen monta päivää ettei liikkeitä ole tuntunut. Alkaa jo epäilemään niitä aikaisempia tuntemuksia :D Mutta sinnikkäästi olen siinä uskossa että kyllä ne ihan oikeita oli, eikä vaan korvien välissä ;) Malttamattomana odottelen niitä kunnon potkuja, vaikka olenkin kuullut ettei ne aina niin mukavia ole ainakaan loppuvaiheessa :D

      Poista
  2. Voih, kyllä se alkaa vaan näkyä ♥ Tosin pitäsköhän huolestua, kun mun maha on näyttänyt tollaselta pömpöltä jo vuosia ;D
    Varmaan on ihanaa, kun tuntee ensimmäisiä liikkeitä (ellei se tunne ollut kadonnut pieru ;D). Hih, mä oon täällä niin hengessä mukana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh :D
      Ville sanoi muuten samaa, että josko se onkin vaan pieru masussa pyörimässä :D Pyh.

      Poista