tiistai 15. tammikuuta 2013

Lomahaaveita

Mulla olis vielä viikko viime vuoden lomia pitämättä, ja olin ajatellut sen tuossa huhtikuussa pitää pois uusien alta. Tosin tämän vuoden lomathan mulla meneekin sitten odottelemaan tuonnemmaksi, täytyy kyllä sanoa että on ihan kivaan ajankohtaan ajoittunut tuo äippäloman alku ;)  Mutta siis, aurinkoa kaipaa mieli ja suunnitelmissa olisi äidin kanssa lämpöön matkata. Työtoverit vaan alkoivat "kauhistelemaan" kuinka uskallan vielä siinä vaiheessa lentoreissuun lähteä.. Joten, vaikka aluksi asian kyllä itsekin tiedostin mutten pitänyt sitä vielä liian myöhäisenä ajankohtana ja lentoyhtiöidenkin rajoitukset tulee vastaan paaaaljon myöhemmin, mutta kuitenkin ajattelin siirtää loman sittenki jo maaliskuulle. Eipähän ole niin pitkä odotus enään :D Maaliskuussa oltiin reissussa viime vuonnakin, ja hyvin tarkeni. Kanarialle taas halajaisin, tässä vaiheessa en kaipaa mitään sen eksoottisempaa ja ainakin ne pari kertaa mitä siellä olen nyt "aikuisena" käynyt on olleet oikein mieluisia kohteita. Ihanan helppoa ja mutkatonta. 


Voi kunpa tämä kävisi toteen niin jaksaisi sen ajatuksen voimalla nämä loputtomilta tuntuvat talvikuukaudet vielä  puurtaa..


2 kommenttia:

  1. Voih, mä kyllä haluisin kanssa lähteä matkustelemaan. Mä olen kaikenlisäks siinä niin untuvikko. Harmillisesti mulle ei ole talvilomaa tänä vuonna, joten turha siitä on edes haaveilla. Ja rahat on kyllä aika kiitettävästi tuhlattu remontointiin ja muuhun olemiseen. :D Kyllä mä vielä lähden. Vois alottaa vaikka ihan Tallinnan tai Tukholman reissulla... Niissäkään kun en siis ole koskaan käynyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Krhm, mullakin ehkä olis muutakin käyttökohteita rahalle mutta jostain muusta on nyt sit luovuttava, mikäli matka toteutuu. Ainakin uuden kameran ostoa oon lykänny tähän asti, ehkä se voi sitten vielä tovin odottaa.. Tallinna ja Tukholma on kans ihan kivoja kohteita, lomaa se on pienikin loma :)

      Poista