keskiviikko 5. elokuuta 2015

Must on tulluu, kirpparihulluu..

Olen jo useampana vuotena ollut kirpparilla myymässä, ja kauppa on käynyt ihan kivasti. Hyvin harvoin mitään olen itse kuitenkaan ostanut, harvoin tullut edes käytyä muulloin kuin omaa pöytää siivoamassa. Tori, huutis ja facen kirppisryhmät on sitten eri juttu ;) Vähän tuota nettikirpparien käyttöä on nyt kuitenkin rajoittanut nuo hurjat postikulut, tai muuten vaan hirmuset hinnat, ei tee mieli maksaa käytetystä lähes samaa hintaa kuin uudesta.

Nyt meillä oli keväällä uudella kirpparilla myyntipaikka, ja ensimmäistä kertaa olen itsekin tehnyt hankintoja. Paljon. 

Valtaosa tietysti lapsille, vaatteita varmaan muutama kassillinen, ja varsin mukavaan hintaan tietenkin - uutena en olisi saanut murto-osaakaan samalla hinnalla. Ja Aatulle leikkiastioita (ihan paras löytö vain parilla eurolla! ) ja joitain muita leluja. Itsellekin jotain, mm Espritin kietaisumekko, mikrohöyrystin (saapa nähdä meneekö ens kerralla takaisin jos ei ole päässyt käyttöön sitä ennen :D ) , ja pari kirjaa. Viimeisin huippulöytö oli suloinen keinuheppa Emmille.


Nyt olen jo useamman kerran käynyt siellä kiertelemässä, vaikka omaa myyntipöytää ei ole ollut aikoihin. Syy miksei aikaisemmin ole kirpparilla kiertely oikein houkutellut on selvä - vanha kirppis oli aina sotkuinen, tunkkainen, hämärä, ahdas ja mitä kaikkea vielä. Onneksi tuli tämä uusi, silkkaa säästöä tiennyt kukkarolle ;)

Ja syksyllä sitten taas myymään, olen jo pikkuhiljaa kasaillut kaapeista tavaraa jota voi sinne viedä. Päättymätön urakka? Todennäköisesti..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti