keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Kolme yötä lomaan on..

Vai pitäisikö sanoa että kaksi ja puoli kun tämäkin yö on jo melkein voiton puolella! Jee.
Ja tiedättekö, mulla ei ole lomasuunnitelmia ollenkaan! Ihanan mahtavaa.
Taino, kyllä mulla jotain on.
Loma alkaa ihanaisen Satun vierailulla ja ilmojen salliessa mennään piiiitkästä aikaan festaroimaan. Tai minä pitkästä aikaa, Satuhan se vasta viime viikonloppuna oli edellisen kerran ;)
Ja jossain vaiheessa lomaa sitten mökille ja Helsingissäkin olisi tarkoitus piipahtaa, mutta siinä ne suunnitelmat sitten olikin!
Viime kesäloma oli aika täyteen buukattu jo hyvissä ajoin ennen lomaa, ja olikin kyllä ihan mahtava loma, mutta jotenkin ihanan rento fiilis kun ei juurikaan ohjelmaa ole.
Nyt tietysti käy niin että olen ekan viikon jälkeen kuoliaaksi tylsistynyt ja vingun täällä kun ei ole mitään ohjelmaa :D
 Haluan nähdä ystäviä, käydä huvipuistossa, herkutella, juhlia, rentoutua, shoppailla, liikkua, nauttia.
Eiköhän näitä neljässä viikossa ehdi :)

kuvat weheartit.com

4 kommenttia:

  1. Mikäli tylsiä tai muuten vain vapaata löytyy, niin mä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi seuranpitäjäksi :) ♥ Täällä olis mamma ja yks koira jotka mielellään touhuis teidän kanssa jotain :) Ja ihanaa, et sulla on jo ihan kohta loma! Mun pitäis viel koko ens viikko jaksaa ja sitä seuraavalta kolme päivää. Eli nyt olis aika tarkalleen kaks viikkoo jäljellä. Yh...ei jaksais kyllä enää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olis kyllä kiva! Ja jos en saa meitä liikkeelle ni meillekin saa tulla kyläilemään :) Kaks viikkoo menee kyllä ihan älyttömän nopeasti, ihan kohta oot sinäkin lomalla :)

      Poista
  2. Voi että olen kade! Oikein ihanaa lomaa sinulle ♥

    VastaaPoista