maanantai 5. huhtikuuta 2010

Pirttihirmu täällä hei

No, nyt ollaan (ehkä) löydetty meille sopiva talo. Tai itseasiassa se on löytyny jo jokin aika sitten mutta ollaan oltu vielä mietintäkannalla. Enivei. Oltaisiin tekemässä "pientä pintaremonttia" siellä mikäli se ostettaisiin ja alustavasti jo katseltu lattioita ja seiniin uutta pintaa yms. No, Ville tässä jokunen päivä sitten kysy "saanko mä päättää mitään mitä sinne tulee?" Hups. No, mun ideat vaan on parempia ;) Noei. Täytyis ehkä opetella siihen, etten oikeesti voi päättää kaikesta ja ettei kaikkea voi tehä just mun mielen mukaisesti jos toinen ei tykkää. Eiköhän me johonkii sopuratkaisuun päästä näissä(kin) asioissa.

Käytiin tässä yks päivä K-Raudassa katselemassa kaakeleita vessan seinään. Ajatuksena olisi laittaa valkoiset kaakelit ja pystyboordi jotain kuviollista tai värillistä. Tässäpä muutama varteenotettava ehdokas:


Olen selaillut netissä eri sivuja josko löytyisi mieluista tyyliä ja Laattapiste collectionin sivuilta löysinkin kuvan, johon ihastuin heti. Tuollainen seinä meidän makkariin! Kiitos. Näyttäisi hyvältä Ikean Malm-sängyn taustalla :) Tosin sänkykin on vielä kaupassa, mutta olen haaveillut siitä jo niin monta vuotta että sellainen meille tulee sanokoon Ville mitä sanoo ;) (Olenko ihan kauhea tyttöystävä?)


Tietysti paha pelkän kuvan perusteella sanoa miltä tuo näyttää luonnossa mutta odotukset on aika korkealla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti