keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Livboxin lempparit

Tammikuussa tuli vuosi täyteen Livboxin tilausta, ja sainkin tästä kiitoksena pienen extran viimoisen paketin mukana. Essien hilepäällyslakka on näyttää houkuttelevalta, mutta saa nähdä tuleeko sille käyttöä kun olen niin laiska noita kynsiä lakkaamaan muutenkin. Ja tämähän oli asia jota uhkasin tehdä useammin nyt kun olen kotona, mutta kissan viikset. Kesällä tuli pari kertaa lakattua mutta siihen se sitten jäi. Ehkä nyt kesällä taas? Tai ehkä keksin tuon ihanan lakan varalle jotain muuta..

Mutta eihän mun tuosta lakasta pitäny kirjottaa vaan niistä lemppareista mitä tässä reilun vuoden aikana on tullut. 

Monta muutakin kivaa on boksista tullut, mutta nämä kuusi on ne jotka ahkerimmin käytössä ja joita olen harkinnut ostavani tai jo ostanut lisää, tai muutaman kohdalla lähinnä vain haaveillut että voispa ostaa.. 


Jaetulla ykkösijalla on kaksi käsivoidetta. Burt's Beesin käsisalva on ihan parasta apua mun järkkyhuonoille kynsinauhoille. Hitsi vaan kun käyttö aina unohtuu kun saan kädet edes vähän parempaan kuntoon ja pian ollaan taas lähtötilanteessa. Ja uusi lemppari käsivoide Favora. Sitä löytyy jo monta tuubia, yksi siellä ja toinen täällä ja yksi mukana laukussa, että on aina tarvittaessa ulottuvilla. Kosteuttaa hyvin ja imeytyy nopeasti, eikä jätä käsiä tahmaisiksi, joten kiva käyttää pitkin päivää. Plussaa tuoksuttomuudesta. Apteekista olen aina ohi mennen nyt katsellut muitakin Favoran tuotteita, josko olisi yhtä mieluisia, mutta kauppaan ovat vielä jääneet. Pitäs eka saada testeri kotiin jotta voi kokeilla ;)

Eucerin hoitovoide meni heti käyttöön Aatulle ja tuntuu toimivan kuiviin ihottumaläiskiin hyvin. Ei pöllömpää kun itsekin olen välillä lainannut.

Cliniquen huulipuna tuli vasta tässä viimeisimmässä mutta tykästyin siihen heti, olen etsinyt punaa joka ei kuitenkaan näytä tai tunnu liian punalta, ja tämä on juuri sellainen. Mulla punat tuppaavat usein jäämään laatikon pohjalle alkuhuuman jälkeen, toivottavasti tälle ei käy niin.

Vaikka John Gallianon hajuvesi on ihana, veikkaan että tämä pikkuinen pullo tulee riittämään pitkään. Erityistilaisuuksiin, ja niitä ei tässä viime aikoina ole ihan hirveesti ollut ;) Mulla kestää nuo normaalikokoisetkin pullot monia vuosia joten olisi ihan kiva jos myynnissäkin olisi tämmösiä minikokoja, niin voisi useammin hankkia uusia :D
 
Dermalogican kuorinta-ainetta käyttäisin mieluusti jatkossakin mutta hintansa puolesta taitaa jäädä ostamatta. Tästä on vielä käytössä se saatu näyteputeli, vaikka ihan tasaiseen tahtiin olen käyttänyt. 
Bernard Cassieren suklaakuorinnalla nautiskelen aina silloin tällöin. Tuoksuu niin herkulliselle että tekisi mieli maistaa ja nassu on ihanan pehmoinen käytön jälkeen.Tämä on toinen jota mieluusti haluaisin uuden mutta en taida raaskia ostaa. 

Semmosia lemppareita täällä. Onko joukossa teille tuttuja tuotteita? Entä muut Livbox tilaajat, mitä boxin tuotteita teille on jäänyt käyttöön?

2 kommenttia:

  1. Kyllähän tuon Dermalogican osto kirpaisi, mutta mieti kauan se kestää. Jos sulla tuo pieni on vieläkin käytössä, niin se iso varmaan ikuisuuden :D Sen takia mäkin raaskin sen ostaa. Ja onhan se nyt niin huippua tavaraa.

    No, mun lempparitha sä muuten tiiätkin, kun mäkin postauksen tein :) Favora on kyllä huippua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä pointti tuo loputon riittävyys :D Ehkä sen sen varjolla raaskisi käydä joskus ostamassa.. Pitää ainakin pitää silmät auki jos sattuu joskus olemaan tarjouksessa :)

      Poista