sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Kirpputorilla

Kohta pitäisi lähteä tyhjentämään kirpparipöytää ja ilokseni taitaa saldo jäädä ihan kivasti plussan puolelle :) Tosin hirveestihän sieltä sitä tavaraa tulee takaisinkin päin, ja loppupäivä varmaa meneekin kun yrittää jotenkin järkevästi ne pakata odottamaan seuraavaa kirppistä.

Mulla on muuten paha tapa jäädä lähistölle norkoilemaan jos nään jonkun olevan omalla pöydällä tutkailemassa. Että ottaako mitään vai sotkeeko vaan ;)

Sattuipa vähän nolostikin yksi kerta kun olin pöytää siistimässä. Pari pöytää edempänä eräs nainen katseli jotain kenkiä, katsoi suoraan minua kohti ja sanoi että tässä olis kans hyvät kengät. Ajattelin että kyseessä on taas joku kirppisrupattelija, niitä kun tuntuu riittävän.. Minä hetken tuumailtuani että vastatako mitään päätin kuitenkin olla ystävällinen ja totesin että joo, ovat kuitenkin vähän isot. Nainen katsoi minua hämmästyneenä ja tuumasi että ai on vai. Samassa takaani kuuluu kysymys Mitä kokoa ne ovat? Katson taakseni ja tajuan että siellä on tämän toisen shoppailukaveri, jolle oli kenkiä tarjonnut. Voi nolous. 

Välillä sitä kyllä ihmettelee mitä kaikkea kirppareilla myydäänkään. Tässä mun bongauksien ehdoton top ykkönen viime keväältä.


Päätön nukke.
Yritin jopa katsella josko pää olisi pudonnut mutta ei näkynyt lähistöllä.. 

2 kommenttia:

  1. Kirppikseltä kyllä välillä bongaa jos jonkinmoista ihmetystä. Mä en vaan ikinä tule ymmärtämään käytettyjä alusvaatteita. Senkin kerran kun ruskeat raidat näin. Juoksin kyllä kovaa karkuun :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D Niillä on jo varmaan tunnearvoa, toivottavasti oli hinta kohdallaan :D

      Poista