maanantai 17. syyskuuta 2012

Viikon liikunnat

Ma: -
Ti: -
Ke: lenkki 30min
To: -
Pe: lenkki 45min, kahvakuula 1h
La: -
Su: lenkki 30min

Olin perjantaina lähdössä kuulailemaan tutulle salilleni, kunnes tajusin että paikallisella naisvoimistelijoilla on kahvakuulatunti samaan aikaan tossa noin viiden minuutin pyöräilymatkan päässä. Sinne siis kokeilemaan. Kyllähän siinä hiki tuli ja todennäköisesti menen joskus toistekin jos sopivasti sattuu, mutta vähän kyllä olin pettynyt tunnin rakenteeseen. Tai siis siihen mitä siellä tehtiin, varsinaisia kahvakuulaliikkeitä ei ollut kuin perus heilautus ja yhden käden heilautus, höh. Mutta ei se mitään, vaihtelu tekee varmaan ihan hyvää. Mietin vaan siinä tunnilla et en kyllä ikinä oo nähny et heilautukset tehdään ylös asti lähes suorille käsille, oon ymmärtän et tarkotus olis jäädä siihi kutakuinkin rinnan korkeudelle (ylös asti mentäessä on liikekin sitten jo eri..) Korjatkaa jos olen väärässä, ei olis eka kerta :D 

Mutta jee, nyt on pelottava eka kerta ohi ja uskallan ehkä jatkossa käydä muillakin naisvoimistelijoiden tunneilla :)


2 kommenttia:

  1. Voi mulla on jo ihan ikävä kahvakuulaa, mutta mun lemppari ohjaaja on äitiyslomalla ja muut ohjaajat on sanonko mistä, joten eipä ole tullut käytyä. Niiden tunnit on ihan kökköjä. Mutta se perusheilautus kuuluu munkin mielestä tehdä ihan vaan rinnan korkeudelle. Väärässä voidaan olla myös täällä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kattelin sitä touhua vähän silmät pyöreinä, toiset rempo kuulaa ilman kunnollista tekniikkaa niin et mahto olla selät kipeinä seuraavana päivän :S Mitä nopeempaa ja korkeemmalle, sen parempi.. (siis enhän itsekään ole mikään pro mutta toiset ohjaajat ovat neuvoneet toimimaan vähän toisin..)

      Poista