maanantai 19. heinäkuuta 2010

Pikku Myy x 100

Eilen siis juhlittiin serkkuni rippijuhlia, ja taas sää suosi juhlaväkeä. Ei ollut liian kuuma, joten ei tarvinnut hikoilla juhlatamineissa, mutta tarpeeksi lämmin että tarkeni kahvitella (ja etenkin kakutella ;) ) ulkona.


Ostin viime viikolla tuon hameen ja puseron, ja tarkoitus oli niissä lähteä juhlimaan. No, enpä lähtenytkään. Odottelin jo kyytiä, kun satuin vilkaisemaan peilistä ja huomasin että tuon puseron kaulus on takaa ihan viturallaan. Jotenkin vetää ihan vinoon nuo "hörsöt", hmph. Ja olin kyllä katsonut peilistä aikaisemminkin, jotenkin oli vain jäänyt huomaamatta. Siinä sitten hätäpäissäni vetäisin päälle saman mekon kuin veljeni valmistujaisissa. Onhan tuokin mekko kiva mutta olin niiin ajatellut laittavani juuri tuon asun sinne. Harmittaa. Ja miten hitossa minä sen kauluksen korjaan??? Jos olisi pitkä tukka se jäisi hiusten alle piiloon, mutta kun ei ole.

Asiasta kukkaruukkuun. Tänään minulla on vapaapäivä (kyllä, yksi ainokainen) ja ohjelmassa piti olla zumba ja mansikoiden pakastus. Noh, zumbasta nukuin pommiin, enkä tiedä jaksanko lähteä kouvolaan ajelemaan pelkkien mansikoitten takia. Toistaiseksi olen vielä lempiasussani, yöpuvussa ;) Kovasti houkuttelisi viettää koko päivä tässä, mutta jälkeenpäin harmittaisi että tuhlasin päiväni ei mihinkään. Mutta jos vaikka ainakin tunnin vielä... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti