torstai 2. elokuuta 2012

Karppinen kera kinkun ja ananaksen

Ville lähti tässä eräänä päivänä hakemaan itselleen pizzaa kaupasta ja huutelin perään että tuo mulle kans jotain hyvää kevyttä sapuskaa.. Ja mitä hän tuokaan, pizzaa. Oli sentäs karppipizzaa joten kai tämä sitten on sitä kevyttä ja terveellistä tavalliseen verrattuna ;)


Odotukset pizzan suhteen ei olleet kauhean korkealla, sillä ainakin kaikki karppileivät mitä olen maistanut on olleet aika plaah ja tupanneet jäämään suuhun pyörimään. 


Mutta tämähän olikin ihan hyvää! Laitoin ennen paistamista pizzan päälle vielä tomaattia, ajatellen jos se ei muuten maistu miltään, mutta hyvin olisi mennyt ilmankin :)


Terveelliseksi en kyllä lähtisi tätäkään sanomaan :D, mutta verrattuna "tavallisen" pizzan ravintosisältöön niin onhan näissä eroa.. 



Tuttuja teille tämmöset kaupan karppijutut? 
Olis kiva tietää mitä "oikeat" karppaajat on näistä mieltä?

****
ps. Olisin kirjoittanut Helsingin reissusta ja ostoksista mutta jotenkin kummasti (kesken lauseen eli ilmeisesti painoin jotain sellaista nappia mista niin tapahtuu..) nappaimista katosi pisteet a:n ja o:n paalta, ja erikoismerkitkin on ihan pain honkkelia (siita mista pitaisi tulla : tuleekin > ja saan kokeilla sataa nappainta ennenko tulee oikea merkki (vinkkeja miten saan ne normaaliksi otetaan vastaan :D )). Enka saa ATK tukeani kiinni.. Joten sadepaivina valmiiksi napytellyt hopinat saa kelvata ;) 

***
EDIT. Sain ATK-tuen kiinni ja hän ehdotti netin uudelleenkäynnistämistä. Ja kuten näkyy, se toimi! :) Jee. Olipa helppoa. En kuitenkaan itse moista keksinyt kokeilla :D.

2 kommenttia:

  1. Mä oon jättänyt tän karppauksen ja muutkin moiset ihan suosiolla kokonaan pois mun mielestä. Kerran "pakotettuna" sitä kokeilin ja mun maha teki kuolemaa. Ei niin yhtään sopinut mulle. Mutta muuten yritän kyllä katsoa mitä suuhuni laitan.

    Mä kans joudun välillä soittamaan mun teknikolta apuja, kun en välillä saata saada edes telkkua näkymään. Ei ainakaan kannata tarkistaa onko antennin johto seinässä. Työssäni olen oppinut sen, että buuttaus useasti auttaa kaikkeen :D Ei kannattaa aina käynnistää uudelleen ja mikäli se ei auta, niin sit soittoa tekniselle tuelle. Onneksi on siis fiksu mies ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ei toi karppaus ihan munkaan juttu ole :) Saattais kyllä toimia mut eri asia sitten haluanko luopua kaikista herkuista ;)

      Mulla on jotenkin erityinen kyky saada kaikki koneet jumiin :D

      Poista