maanantai 15. lokakuuta 2012

Lauantai-illan asua ja viikon liikunnat

Tämmöisissä vermeissä kävin lauantaina parin tyttösen kanssa syömässä ja maistelemassa pari drinksua. Paita on kesäinen löytö kaverin kirpparikasasta, ja nyt ekaa kertaa päällä. Kovin siitä tykkäsin, tattista vaan ;)



Kohta pitää kyllä nahkatakki heittää talviteloille, hrr.

Loman missio nähdä ystäviä alkoi siis hyvin, heti alkuun tapasin tapasin kaksi :) Keskiviikolle on sovittu myöskin tärskyt parin kanssa, ja ehkä tänään tai huomenna pääsen vielä yhden luo kyläilemään. Loppuviikko meneekin sitten ihan parhaassa seurassa ♥

Tänään ehkä pitäisi tehdä jotain hyödyllistäkin, vaikkapa kavaa ne talvivaatteet esille ja siirtää kesähepenet syrjään. Mutta jospa hetken kuiten vielä bloggailen ;) 


Ja ne viime viikon liikunnat..

MA: cxworx
TI: lenkki 30min
KE: -
TO: kahvakuula 45min, venyttely 20min
PE: -
LA: lenkki 30min
SU:-

Oon kyllä niin tykästynyt tuohon cxworxiin, suosittelen!

2 kommenttia:

  1. Voi miten ihana asu!!!! Mä olen koettanut metsästää sopivia "talvi"shortseja, mut eipä ole mistään löytynyt. Tulipa tuosta paidasta mieleen, että vähän samannäköistähän mä odottelen vieläkin Hennesiltä saapuvaksi. Saanu paitaa odotella kohta vissii jo puol vuotta, tai ainaki siltä se tuntuu :D

    Mitä tuo cxworx oikein on? Eihän meidän tuppukylästä sellasta ees löydy, mut mua kiinnostaa :D Ja kivalta näyttää sun liikunnat :)

    Ja nii, ihanaa lomaa vaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Tykkäsin tuosta itsekin kovasti. Noi mun shortsit taitaa olla Ellokselta :) Välillä kyllä saa pienen ikuisuuden odotella joitain paketteja, mä olen muutaman kerran jo ehtinyt kyllästyäkin siihen odotteluun ja perunut koko tilauksen :D

      Cxworx on lesmillsin uusin tunti, puol tuntia tiukkaa keskivartalotreeniä ♥

      Poista