sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Menolippu on

Nyt se on varattu, matka lämpöön. I-HA-NAA.
Kohteeksi valikoitui Kypros ja Ayia Napa. Kauan olen Kyprokselle halunnut, nyt vihdoin sinne pääsen.
Aluksi oli tarkoitus mennä kahdeksi viikoksi, mutta matkaseuralaiselle tulikin esteitä joten vain viikon reissu onnistuu. Vähän harmittaa, kun ehdin jo varata kaksi viikkoa lomaa toukokuulle, mutta voihan sen toisen sitten käyttää vaikka pihatöihin.. ;)


Kuvat

Odotusta vaan vielä yli kuukausi. Pöh. Mutta johan tässä voi ruveta suunnittelemaan mitä ottaisi mukaan, eikö vaan? ;)

Ihanaa kun kevät etenee. Taas on parit uudet varmat kevään/kesän merkit tulleet maisemiin; kesärajoitukset (ihanaa, aamukiireet helpottuivat edes hieman)  ja jäätelökiska! Mulla on huomenna yksi vapaa, ja sen ajattelin käyttää talvivaatteiden pesuun ja tuuletukseen sikäli mikäli sää sen sallii.

Eipä siinä yhden vapaan aikana paljon muuta sitten ehdikkään, etenkin jos uni maittaa yli puolenpäivän... :)

2 kommenttia:

  1. Voi että, mä oon sulle ihan kateellinen :D Muista ottaa kunnin alkurusketus siellä niin saat hyvin jatkettua josko täälläkin olis sitten kesä jo hyvin aluillaan :) Pihatyöt on just hyvä ajan kulutus :)

    VastaaPoista
  2. Täytyy yrittää :) Mä vaan oon aika onneton ruskettumaan, vaikka makaisin auringossa tunti tolkulla. Mutta jos vaikka ihan pikkariikkisin saisi väriä, niin ei olisi ihan näin harmaanvalkoinen :D

    VastaaPoista