lauantai 23. huhtikuuta 2011

Pepsodent white now

Minulla on tapana netissä pyöriessäni osallistua kaikenlaisiin kyselyihin, arvontoihin sun muihin mihin nyt vaan omat tiedot saa tungettua. Harvoin ikinä mistään mitään kuitenkaan voitan, itseasiassa tasan kaksi kertaa olen voittanut. Tästä on aikaa jo yli vuosi kun rekisteröidyin Buzzador -nimiselle sivustolle, josta voi saada kutsuja erilaisiin tuote-esittely -kamppanjoihin. Asia oli tässä välissä jo ehtinyt unohtua, ja aluksi laitoinkin kys. paikasta tulleen sähköpostin roskakoriin muun roskapostin (sitä riittää! -ei ehkä kannattaisi joka paikkaan niitä tietoja tunkea :S) mukana. Sitten muistinkin että Buzzador taisikin olla jokin ihan oikea "lähettäjä", jonka viestit kannattaa lukea.

Hih. Viestissä tarjottiin mahdollisuutta kokeilla ja esitellä ystäville Pepsodent White Now -hammastahnaa! No tottakai heti ilmottauduin halukkaaksi osallistumaan kamppanjaan, ensinnäkin siksi että uusia tuotteita on kiva päästä kokeilemaan (vieläpä ilmaiseksi), mutta myös siksi, kun olen utelias näkemään pitääkö tuotteen mainokset kutinsa.

Pari päivää sitten hain postista tämmöisen setin. Pikkutahnoja ystäville jaettavaksi, itselle normaalikokoinen tahna ja hammasharja.

Aika suuria mainoksessa luvataan, vai mitä?


Palataan asiaan jahka saan tahnaa testattua...


2 kommenttia:

  1. Mun mielestä tuo lupaa liikoja. Mä menin ostamaan tuubin jo silloin kun se tuli ja voin sanoa, ettei mun hampaissa tapahtunut valkaistumista. Joko mun hampaissa on vika, tai sit tuotteessa :D

    VastaaPoista
  2. Joo, en mäkään tuohon aivan usko. Mutta testaillaan :)

    VastaaPoista