perjantai 18. toukokuuta 2012

Kaapinpyörittelyä

Keksin vapaapäivän ratoksi vähän uudelleenjärjestellä huushollia. Taino, yhtä kaappia vain, eikä se juurikaan edes vaikuta mihinkään muuhun sisustukseen kun seisoo yksinään tuolla kolossa, mutta jotain piti saada tehdä. 

Tästä eteisen kaapista  siis oli kyse


Ja eikun ympäri vaan


Hmm..olin kyllä mittaavinani että se tuohonkin olisi mahtunut. 
No, ei kyllä ole eka kerta kun Maisun ja mittanauhan yhteistyö ei ihan suju :D 

Ei se mitään, käännetään toiselle seinälle sitten.


Hmm.. Ei se kyllä oikein näinkään vakuuta, ehkäpä pitäisi kääntää takaisin alkuasemiin. Mutta olkoon nyt hetken noin, ja jos ei muuta hyötyä tästä operaatiosta ollut niin tulipahan ainakin putsattua pölyt kaapin takaakin ;)

Olikohan siinä tämän päivän aikaansaannos, loppupäivä lorvaillen?

Eilisestä sen verran että olin katsomassa jääkiekkoa! Siis telkusta sitä Suomen peliä, erään kaverimme luona. Kuka olisi uskonut, en minä ainakaan. Taino, minä lähinnä keskityin touhuamaan erään karvaisen vauvan kanssa ja aina poikien mekastuksen aikaan vilkaisin telkkua ja hihkuin/manasin mukana :D Ei ihan oo mun juttu tuo lätkä. Tämmäntyyppinen karvalyllerö mulla oli leikkikaverina, ihan vauva vielä. 

kuva googletettu jostain.
 Hurjan suloinen nappisilmä, mitä niitä silmiä sieltä naamakarvojen seasta välillä näkyi. 
 Kiva saada tytöille vähän pienempiäkin leikkikavereita, muilla kavereilla kun koirat tuppaa olemaan reilusti niitä isompia. Vaikkakin meidän neidit pelkäsi sitä :D :D

Onpa muuten yllättävää, viimepäivät aurinko on porottanut siniseltä taivaalta ja mittari kivunnut lähes hellelukemiin, mutta nyt kun mulla vapaat niin auringosta tietoakaan. Hmp.

2 kommenttia:

  1. Muakaan ei voi sen enempää oikeastaan kiinnostaa tuo jääkiekko. mitä nyt sen verran jos telkkarin ääressä satun olemaan ja peli tulee niin voin tilanteen katsastaa, muuten ei kiitos.
    Mut voi mikä nappisilmä, varmasti oli suloinen :)

    Nii ja mun silmiin tuo kaapinpaikka näyttää parhaimmalle noin miten sen nyt jätit, eli alin kuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyllä semmonen mahoton lyllerö, jalatkin vaa pienet pötköt ku karvaa niin paljon :D

      Hmm..kyllä munkin silmä on alkanu tuohon mieltymään, vielä kun saan naulakoita seinään ni voipi ollakin varsin kiva noin päin vaihteeksi :)

      Poista